15 February 2014

Όσα παίρνει... κι όσα φέρνει ο άνεμος.

Ποιος είπε ότι δεν έχουν πλάκα  μερικές εντολές!
της Ισμήνης
Θερμή παράκληση  να σεβαστείτε  τις τελευταίες μου επιθυμίες,  ΟΛΟΙ!
Θέλω να  με θάψετε όσο πιο απλά γίνεται. Το φέρετρό μου να είναι το πιο φθηνό, χωρίς λουλούδια και σατέν σεντόνια. Να με  θάψετε μεταξύ σας, εννοώ  εσείς τα 6  παιδιά μου με  τα παιδιά σας, να μην καλέσετε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλον, ούτε αγγελτήρια θανάτου κολλημένα στις κολώνες και στην πολυκατοικία. Την επομένη της ταφής αν θέλετε βάλετε μια ανακοίνωση σε 1 εφημερίδα με τα γνωστά που γράφουν όλοι  π.χ.  την πολυαγαπημένη μας  μαμά, γιαγιά κ.λπ. απλά θα ήθελα  να γράψετε  το όνομά μου και το πατρικό μου, έτσι  μπορεί να έχει ξεμείνει κανένας παλιός και να με θυμάται με το επώνυμο του πατέρα μου!
Αν παρουσιάσω  εγκεφαλικό κλπ κλπ... παρακαλώ πριν αποσυνδέσετε τα μηχανήματα   να καλέσετε τον  Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων και να πάρει προς μεταμόσχευση ό,τι μπορεί! ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΑΤΕ ΕΝ ΖΩΗ ΣΑΝ ΦΥΤΟ!!!!
Τώρα το τι μπορεί να πάρει, είναι σχετικό, αν έχω γίνει εσχατόγρια, ούτε για λίπασμα δεν θα με θέλουν. Τέλος πάντων, απλά εσείς κάντετο και βλέπουμε.
Αν αποβιώσω φυσιολογικά πάλι να καλέσετε τον ΕΟΜ, πιθανόν  να μπορεί να πάρει κάτι τις προς μεταμόσχευση!!!! Διότι 6 ώρες από την στιγμή θανάτου παίρνονται οι κερατοειδείς χιτώνες ματιού  και το δέρμα!
Τώρα για τα ψαλτικά 1 παπάς  και πολύ είναι. Δεν θέλω ούτε 40ημερα, ούτε  3μηνα, ούτε 6μηνα, ούτε χρόνο! Πεταμένα  λεφτά. Αν θέλετε δώστε ένα ποσό κάπου που θα πιάσουν τόπο! Παρακαλώ να με θάψετε στο νεκροταφείο Καισαριανής, στον πιο φτηνό τάφο  και μετά από 3 χρόνια τα οστά μου να τα πάτε στο  νεκροταφείο της Μ. Μαντίνειας, είναι πολύ όμορφα, να αερίζονται και να οσφραίνονται αύρα της θάλασσας!
Δεν θα με αγαπάτε περισσότερο αν με θάψετε με τυμπανοκρουσίες, άλλωστε δεν τα πιστεύω αυτά. Ξέρετε ότι το πιστεύω μου είναι το τι κάνει κάποιος στον άνθρωπο εν ζωή, τα μετά θάνατόν είναι για να εξαγοράσουμε τις τύψεις μας και  θέατρο για τον κόσμο!
Στον παράδεισο ούτως ή άλλως δεν θα πάω, άσε που μπορεί να είναι εκεί ο πατέρας σας, ε! νισάφι πια  τόσα χρόνια μαζί, να είμαστε κι εκεί μαζί πολύ πάει. Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι, γιατί να πάει στον παράδεισο; Με έψησε τόσα χρόνια, αλλά  μπορεί  και να πάει επειδή έκανε πολλές νηστείες και πήγαινε κάθε Κυριακή σαν καλός Φαρισαίος στην εκκλησία! Όσο για την κόλαση, ούτε εκεί θα με θέλουν, έχω κάνει τόσες αμαρτίες που θα με διώξει ο διάβολος, αν και θα είχα καλή παρέα τις παλιές μου αμαρτίες. Γλέντια που θα κάναμε! Άρα δεν θα πάω πουθενά, άρα δεν έχουν νόημα οι ψαλμωδίες και τα θυμιάματα.
Ελπίζω και εύχομαι να σεβαστείτε αυτά που σας γράφω  και επιθυμώ να γίνουν. Αν δεν  ακολουθήσετε τις επιθυμίες μου,  μη  φοβάστε ούτε θα έρθω στον ύπνο σας αλλά και ούτε στο ξύπνιο σας βέβαια!!! Απλά νομίζω ότι αξίζω να σεβαστείτε αυτά που σας γράφω.
Και να ξέρετε μου είναι εντελώς αδιάφορο το τι θα πουν οι γύρω! Τους έχω γραμμένους και  χ......ς. Αλλά κακές λέξεις δεν γράφω!
Και παρακαλώ θερμά  να μην βάλετε μαύρα!!!! Άντε στην κηδεία για να μην γίνετε εσείς  ρεζίλι, εμένα σκασίλα μου μεγάλη  και είσαστε υποχρεωμένοι να λέτε στους άλλους γατί και διότι... και κολοκύθια στο πάτερο. Η στεναχώρια γι’ αυτόν που φεύγει είναι στην καρδιά και όχι στα χρώματα!!!!!
Σας αγαπώ όλους πολύ, αν και αυτό το ξέρετε δεν χρειάζεται να το γράψω!
Η τρελλομαμά σας
ΥΓ:  Και μην διανοηθείτε να ανοίξετε το φέρετρο για τελευταία ματιά... παπαπα σαν cadavre  θα είμαι.
ΥΓ 2: Και μην ξεχάστε να μου βάψετε τα νύχια μου κόκκινα, πάντα είχα περιποιημένα νύχια, μη μας δει κανένας και  με περάσει για χειρονάκτισσα.