28 June 2010

Προσοχή, δεχόμαστε επίθεση!

Μια συνωμοσία εξελίσσεται σε βάρος μας!

Έχετε παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια και κάθε μήνα, κάθε βδομάδα, κάθε μέρα οι σκάλες που πρέπει να ανεβούμε γίνονται όλο και πιο απότομες;

Έχετε διαπιστώσει ότι οι διαδρομές για να μεταφέρουμε τα ψώνια από τα καταστήματα γίνονται όλο και μεγαλύτερες; Προχθές έκανα ένα γύρο στο τετράγωνο που μένω και διαπίστωσα ότι οι δρόμοι τα τελευταία 30 χρόνια μάκρυναν…

Έχετε καταλάβει ότι η βαρύτητα έχει αυξηθεί, ότι η Γη μάς έλκει με όλο και μεγαλύτερη δύναμη; Το καταλαβαίνω κάθε φορά που σηκώνομαι από τον καναπέ…

Δεν έχετε αντιληφθεί ότι οι νέοι έπαψαν να δείχνουν σεβασμό στους μεγάλους, ενώ εμείς στα μικρά μας χρόνια όλο στην καλοπέραση των ηλικιωμένων είχαμε τη σκέψη μας; Ρίξτε μια ματιά στους αστυφύλακες να δείτε πόσο νέοι είναι τώρα, μικρά παιδιά. Ενώ παλιά ήταν κάτι μεγάλοι, με μουστάκες και άγριο βλέμμα…

Προ καιρού είδα στο λεωφορείο μια ζουμερή σαραντάρα και πρέπει να πω ότι μου άρεσε πολύ και την κοίταζα αφηρημένος. Κάποια στιγμή κατάλαβε ότι την κοιτάω, μου χαμογέλασε και, εκεί που νόμισα ότι με συμπάθησε, μου λέει: "Θέλετε να καθίσετε;

Και το άλλο, που μιλάνε όλοι ψιθυριστά και δεν ακούμε τίποτα πλέον, πού το πάτε; Τους λέμε, μιλάτε πιο φωναχτά αλλά αυτοί πάλι ψιθυρίζουν συνωμοτικά…

Και όχι μόνο αυτό, οδηγούν στην εθνική οδό σαν παλαβοί, ενώ εγώ έχω μείνει με τις παλιές καλές συνήθειες. Μόνο που όλοι φρενάρουν και κορνάρουν πίσω μου, μερικοί κάνουν και χειρονομίες, αλλά εμένα τι με νοιάζει, πηγαίνω με την ησυχία μου και με ασφάλεια…

Το άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι, οι συνομήλικοί μου φαίνονται πολύ μεγάλοι, ενώ εγώ έχω μείνει νέος. Συνάντησα μια παλιά συμμαθήτρια, αλλά δεν τη θυμόμουν, νόμισα ότι είναι η γιαγιά μου… Δεν της το είπα βέβαια, αλλά αυτή φαίνεται ότι με θυμήθηκε και μου λέει, πόσο μοιάζεις με τον μακαρίτη τον παππού σου! Πού τον θυμήθηκε, αυτός έχει πεθάνει εδώ και 40 χρόνια τώρα…

Το καταλάβατε κι εσείς ότι οι βιομηχανίες που φτιάχνουν καθρέφτες το έχουν ρίξει στο σορολόπ, μας δείχνουν ζαρωμένους, με αραιά γκρίζα μαλλιά κι άλλες τέτοιες αλλοιώσεις, οι οποίες δεν υπάρχουν φυσικά πάνω μας…

Και όχι μόνο αυτοί, οι κατασκευαστές ενδυμάτων βάλθηκαν να μας τρελάνουν! Άλλαξαν τα νούμερα, τα 36 και 38 ονομάζονται τώρα 48 και 50… Ίσως να νομίζουν ότι δεν έχουμε αντιληφθεί τη συνωμοσία!

Να μην μιλήσω δε για τις τηλεφωνικές εταιρίες, γιατί θα βγάλω χολή: κοίταζα τις προάλλες στον τηλεφωνικό κατάλογο και διαπίστωσα ότι έχουν εκτυπώσει τα ονόματα με πάρα πολύ μικρά γράμματα και θολά! Μάλλον θέλουν να μας παίρνουν τα λεφτά οι συνωμότες χωρίς να τηλεφωνάμε καν…

Και τι να πω τώρα για τους φαρμακοποιούς που στρίβουν βίδες στις ζυγαριές τους, μόλις μας βλέπουν! Μανία τόχουν να μας δείξουν 10-15 κιλά παραπάνω, ακόμα κι όταν ρουφάμε το στομάχι...

Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση, μια συνωμοσία εξελίσσεται σε βάρος μας κι εμείς κάνουμε πως δεν το καταλαβαίνουμε…