28 November 2010

Όσα παίρνει κι όσα φέρνει ο άνεμος

Ένας ωραίος πεζόδρομος…
(της Ισμήνης)

Κύριε Κακλαμάνη αν αναρωτιέστε ακόμα γιατι δεν ξαναβγήκατε Δήμαρχος Αθηναίων, θα σας αναφέρω εγώ μία από τις αιτίες.

Μένω στο Παγκράτι, στην πλατεία Μεσολογγίου, πολύπαθη πλατεία σαν το Μεσολόγγι, όνομα και πράγμα. Από τότε που θυμάμαι η πλατεία έχει ανακαινισθεί 3 φορές και η 4η είναι η πλέον πρόσφατη.

Ο εκάστοτε Δήμαρχος προεκλογικά την ξήλωνε για έργο. Αφού απέτυχε ο τέως Δήμαρχος του κλεινού Άστεως να ξαναλειτουργήσουν το θέατρο, ο κινηματογράφος και μια καφετέρια στο ιστορικό Άλσος Παγκρατίου, αποφάσισε να ανακαινίσει την πλατεία Μεσολογγίου.

Ένα πρωί 3 μήνες πριν από τις εκλογές, είδαμε μια τεράστια ταμπέλα με όλα αυτά τα ακαταλαβίστικα περί έργου που γράφουν και, φυσικά, το ύψος του προϋπολογισμού από κάτω, με τεράστια γράμματα.

Ξηλώθηκαν τα πάντα και ταυτόχρονα ο ένας εκ των καθέτων δρόμων θα γινότανε πεζόδρομος, να περπατά ο κοσμάκης ανενόχλητος. Απομακρύνθηκαν όλα τα αυτοκίνητα πέριξ της πλατείας και άρχισαν οι εργασίες.

Όλοι κουνούσαμε το κεφάλι μας, αναρωτώμενοι, τί θα γίνει τελικά. Από στόμα σε στόμα διαδόθηκε ότι θα ποτίζονται τα φυτά και τα δένδρα από γεώτρηση που θα γίνει εκεί και θα στρωθεί η πλατεία με υλικό που θα κατεβάζει την θερμοκρασία το καλοκαίρι, ως και 2-3 βαθμούς!

Αν είμαστε στην Αγγλία, πριν η Δημοτική Αρχή αποφασίσει για κάθε έργο που αφορά τους δημότες, ανακοινώνει εγγράφως τι θα κάνει και ζητά την γνώμη τους διότι, σε τελευταία ανάλυση, οι δημότες θα το χαίρονται και με την οικονομική τους συμμέτοχη θα εκτελεσθεί. Έχουν κι εκεί Δημοτικά τέλη! Τι ζητάω τώρα ... ψιλά γράμματα !

Το έργο προχωρούσε στην πλατεία και στον πεζόδρομο, διαμορφώθηκαν θέσεις για δένδρα και πρόσθετος φωτισμός. Άρχισαν δε να στρώνουν τον πεζόδρομο με τα ειδικά τούβλα και μόλις τέλειωσε το στρώσιμο, την επομένη ακριβώς, άρχισαν να παρκάρουν πάνω στον πεζόδρομο τα άλλα «τούβλα» που οδηγούν αυτοκίνητο.

Μέτρησα 10 αυτοκίνητα, καθημερινώς παρκαρισμένα. Δεν άντεξα και παίρνω τηλέφωνο το 100 να καταγγείλω το παράνομο παρκάρισμα. Μου ζητάνε τα στοιχεία μου, τα δίνω και περιμένω να δω καμία κλίση, φευ! Την επομένη ξαναπαίρνω το 100 ξαναδίνω τα στοιχεία μου, αλλά πάλι τζίφος!

Στην 3η πια κλήση μου λένε ότι είναι θέμα της Δημοτικής Αστυνομίας και όχι του 100. Παίρνω την Δημοτική Αστυνομία του διαμερίσματος που ανήκω και ξαναλέω τα ίδια. Μου ξαναζητάνε τα στοιχεία μου, το όνομα του μπαμπά μου, της μαμάς μου, της γιαγιάς μου, αλλά ... πάλι εις μάτην περίμενα αποτέλεσμα.

Επειδή είμαι όμως πεισματάρα, ξαναπαίρνω τηλέφωνο για την καταγγελία, ξαναδίνω τα στοιχεία μου και παίρνω την απάντηση ότι «κάποια στιγμή θα έρθουν, διότι έχουν πολύ δουλειά». Τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να είναι παρκαρισμένα και βέβαια προστέθηκαν και μηχανάκια. Σιγά που θα σκάσουν, κανείς δεν τους ενοχλεί!

Στην 3η επίμονη κλήση μου, με πληροφορούν επισήμως για το λόγο που δεν έχει εμφανισθεί η Δημοτική Αστυνομία να κόψει κλήσεις. Διότι: πριν γίνουν τα έργα ο πεζόδρομος ήταν κανονικός δρόμος, αλλά δεν έχει αποχαρακτηρισθεί ακόμα.

Μετά τα έργα έγινε πεζόδρομος, αλλά δεν έχει χαρακτηρισθεί ακόμη, δεν έχει δημοσιευτεί επίσημα, πώς να το κάνουμε! Σαν τις ιερόδουλες! Άρα είναι δρόμος ακόμα! Άρα στον δρόμο μπορούν ελεύθερα να παρκάρουν τα αυτοκίνητα.

Όταν λοιπόν αποχαρακτηρισθεί ως δρόμος και ξαναχαρακτηρισθεί ως πεζόδρομος, τότε θα κόβουν κλήσεις! Ακόμα αναρωτιέστε κε Κακλαμάνη γιατί δεν ξαναβγήκατε Δήμαρχος;