20 May 2011

Ξανάρθε ο Μεσσίας... στην Αυστραλία!


Από το http://news247.gr

Αυτός είναι ένας χαρισματικός ιεροκήρυκας ο οποίος ισχυρίζεται ότι είναι ο Ιησούς Χριστός, ο οποίος επέστρεψε στη γη.  Εκείνη από την άλλη διατυμπανίζει ότι είναι η πόρνη Μαρία Μαγδαληνή η οποία είδε πρώτη τον Μεσσία αναστημένο να στέκεται έξω από τον τάφο του.

Αυτό και μόνο το γεγονός αρκεί για την αστυνομία της Αυστραλίας η οποία προειδοποιεί τους κατοίκους του Κουίνσλαντ να προσέχουν τον 47χρονο Τζον Μίλερ και την 32χρονη Μέρι Σούζαν Λάκι οι οποίοι παραδόξως έχουν καταφέρει να πείσουν αρκετούς πιστούς της εκκλησίας Wilkesdale. Ο Μίλερ ο οποίος έχει "αντιγράψει" την εμφάνιση του Ιησού ώστε να είναι πιο πειστικός στα λεγόμενά του ισχυρίζεται ότι έχει μέχρι τώρα 30 με 40 άτομα που τον ακολουθούν.

"Το όνομά μου είναι Ιησούς και είμαι σοβαρός" λέει ο Μίλερ προσθέτοντας ότι πριν από περίπου 2.000 χρόνια κατέβηκε για πρώτη φορά στη γη. Και συνεχίζει, το..παραλήρημα: "λόγω της προσωπικής μου επιθυμίας και του πάθους μου για τον Θεό, αναγνώρισα όχι μόνο ότι εγώ ήμουν τελικά ο Χριστός αλλά ότι βρισκόμουν σε μια τέτοια θεόσταλτη διαδικασία στην οποία όλοι οι άνθρωποι θα μπορούσαν να βρεθούν εφόσον το επιθυμούσαν τόσο πολύ όσο εγώ".

Ο Μίλερ είναι χωρισμένος, πατέρας δύο παιδιών και όπως λέει ο πρώτος του γάμος απέτυχε όταν άρχισε να θυμάται λεπτομέρειες από την υποτιθέμενη ενσάρκωση του. Όπως είναι φυσικό, η παρουσία του ζεύγους στη περιοχή έχει φέρει τα πάνω κάτω. Το "ποίμνιο" του Μίλερ είναι τόσο πιστό που έχει αγοράσει τη περισσότερη γη γύρω από το σπίτι του ώστε να βρίσκεται όσο το δυνατόν κοντά στον Μεσσία τους. Χαρακτηριστικό είναι πως οι πιστοί του ακόλουθοι ένωσαν τις δυνάμεις τους το 2009 και αγόρασαν ένα ακίνητο αξίας 400.000 λιρών για να έχουν ένα χώρο για τις εβδομαδιαίες συναντήσεις τους ενώ σκοπεύουν να χτίσουν ολόκληρο κέντρο για τους επισκέπτες που θα καταφτάσουν από κάθε μέρος.

Μάλιστα διαβολική (ατυχές επίθετο..) σύμπτωση είναι το γεγονός ότι οι εκχερσώσεις τους σχηματίζουν ένα τεράστιο σταυρό, γεγονός που οι ντόπιοι υποστηρίζουν πως δεν έγινε σκόπιμα. Δεν είναι λίγες οι φορές που η αστυνομία χρειάστηκε να μεταβεί στο σπίτι τους μετά από κραυγές που ξεσήκωσαν τη γειτονιά, μόνο για να διαπιστώσουν ότι έκαναν κάποιου είδους "θεραπευτική άσκηση" με σκοπό να βοηθήσουν τους πιστούς να επουλώσουν τη ψυχή τους.

Οι αρχές εφιστούν την προσοχή καθώς τονίζουν ότι πλησιάζουν κυρίως ευάλωτα άτομα που ψάχνουν ένα νόημα στη ζωή τους. "Σίγουρα υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι εκεί έξω που ο καθένας τους υποστηρίζει ότι είναι ο εκλεκτός και οι περισσότεροι είναι σε φρενοκομεία", τονίζει ο Μίλερ, προσθέτοντας ότι "κάποιος από όλους πρέπει να είναι ο Ιησούς... και είμαι εγώ γιατί θυμάμαι τα πάντα για τη ζωή μου". Τέλος σημειώνει ότι δεν ήθελε να είναι ο Ιησούς, "ποιος άλλωστε θέλει;", διερωτάται τονίζοντας ωστόσο ότι αγαπά την θεϊκή αλήθεια".
Κάπως έτσι την είδε και ο άλλος "υιός θεού" και παραμύθιαζε τον κόσμο... Πλάκα θα είχε να μας φορτώσουν οι παπάδες και τον καινούργιο... Θα μας πουν, αφού είχε έναν γιο ο θεούλης, γιατί να μην έχει και δύο;