02 June 2009

Γραφείο παραπόνων για τουρίστες

...
Ο βρετανικός σύνδεσμος τουριστικών γραφείων ΑΒΤΑ που εκπροσωπεί κάπου 5.5OO γραφεία ταξιδίων και 9OO μεμονωμένους οργανωτές διακοπων, μάζεψε τα κυριότερα παράπονα των πελατών για να ενημερώσει όλους τους συνεργαζόμενους φορείς. Ξεχωριστά έβγαλε και μια λίστα με τα "τρελά" παράπονα μερικών πελατών. Εδώ λίγα απ' αυτά και προσέξτε να μην σας συμβούν κι εσάς τα ίδια:
  1. Είχα κλείσει για τις διακοπές με τον αρραβωνιαστικό μου ένα δωμάτιο με 2 κρεβάτια. Αλλά το ξενοδοχείο μας έδωσε δωμάτιο με διπλό κρεβάτι και τώρα είμαι έγκυος. Θα διεκδικήσω αποζημίωση…
  2. Μας στείλατε σε μια παραλία που είχε κοπέλες topless. Μου καταστρέψατε τις διακοπές, γιατί ο άντρας μου κοίταγε διαρκώς άλλες γυναίκες…
  3. Στα διαφημιστικά φυλλάδια που μας δείξατε, η άμμος στην παραλία ήταν κίτρινη. Εκεί που πήγαμε όμως, είχε άσπρη άμμο…
  4. Η παραλία ήταν πολύ αμμώδης, δεν μας άρεσε…
  5. Δεν μας είχατε ειδοποιήσει ότι στη θάλασσα υπάρχουν ψάρια. Τα παιδιά μου τα είδαν και τρόμαξαν…
  6. Δεν βγήκα 2 μέρες από το δωμάτιο, γιατί στο χερούλι της πόρτας του ξενοδοχείου υπήρχε μια καρτέλα που έγραφε «do not disturb».
  7. Το δωμάτιο στο ξενοδοχείο που μας κλείσατε ήταν πολύ μικρότερο από το σαλόνι του ξάδελφού μου στο Bristol.
  8. Ήξερα ότι εκεί που πήγαμε υπήρχαν κουνούπια, αλλά κανείς δεν μας είχε πει ότι αυτά τσιμπάνε…
  9. Το μεσημέρι, μετά το μπάνιο, πήγαινα στα καταστήματα να ψωνίσω, αλλά αυτά ήταν κλειστά. Άμα πήγαινα για ψώνια το πρωί, έπρεπε να κάνω το μεσημέρι μπάνιο και έχανα το φαγητό.
  10. Στις διακοπές που κάναμε στην Ινδία όλοι έτρωγαν ρύζι που είχε μέσα κάρυ.
  11. Είδα στο διαφημιστικό για το ξενοδοχείο ότι γράφει «no barber». Επιτρέπεται να μείνω εκεί, παρότι είμαι ο ίδιος κουρέας;
  12. Αγόρασα στο ξενοδοχείο που μας στείλατε γυαλιά ηλίου Ray-Ban για 4 δολάρια. Όταν επέστρεψα, μου είπαν ότι αυτά τα γυαλιά είναι μαϊμού και όχι Ray-Ban!
  13. Πήγαμε διακοπές στη Χιλή και όλος ο κόσμος εκεί μιλούσε ισπανικά, το κατάλαβα γιατί είχα μάθει λίγα στο σχολείο. Άλλη φορά να με στείλετε σε χώρα που μιλάνε αγγλικά.
  14. Περιμέναμε μία ώρα στην ουρά για να μπούμε στο στάδιο με τις ταυρομαχίες και δεν είχαμε κλιματισμό.
  15. Από την Jamaica στο Λονδίνο μείναμε 9 ώρες στο αεροπλάνο, ενώ η φίλη μου που πήγαινε Νέα Υόρκη, έμεινε μόνο 3 ώρες. Άλλη φορά να τα ρυθμίζετε καλύτερα!