01 May 2009

Θρησκευτική εγκύκλιος για το τσατ

Διαχρονική οπισθοδρομικότητα


Ακούσατε, ακούσατε, άνθρωποι του Αλλάχ και του προφήτη αυτού. Ο αρμόδιος ιμάμης με εξειδίκευση στη συμπεριφορά των γυναικών που πιστεύουν στον Αλάχ, έβγαλε εγκύκλιο (φάτβα), με την οποία καθορίζει, πώς πρέπει να συμπεριφέρονται οι γυναίκες στο τσατ και στα ιντερνετικά φόρα. Βέβαια, ο προφήτης δεν ήξερε από τέτοια παρακμιακά πράγματα, έλα όμως που ο Αλλάχ τα έδωσε στους ανθρώπους για να ελέγξει τη συμπεριφορά τους...

Οι γυναίκες που (αν και δεν επιτρέπεται) αποφασίσουν να μπουν σε ένα τσατ, στο οποίο υπάρχουν και άντρες, πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες. Αυτούς τους κανόνες, οι οποίοι είναι αρκετές δεκάδες ή εκατοντάδες και όχι μόνο 3-4, καλό είναι να τους αποστηθίσουν και οι Ελληνίδες που μπαίνουν στα τσατ, γιατί ο πονηρός σατανάς βρίσκεται παντού, πρωτίστως στα ελληνικά τσατ και έχει βάλει ως στόχο του τις γυναίκες που ζουν στο περιβάλλον του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού...

Έχουμε και λέμε λοιπόν (απόσπασμα):

  1. Οι γυναίκες να μην ξεκινάνε συζητήσεις και να μην απευθύνουν το λόγο, οπωσδήποτε ποτέ σε άντρες που τυχαίνει να βρίσκονται επίσης στο τσατ. Κύριος στόχος της συμμετοχής τους είναι να παρακολουθούν τις συζητήσεις των ανδρών και να μαθαίνου. Αν πρέπει δε να μιλήσουν, αυτό να γίνεται μόνο, επειδή χρειάζονται βοήθεια, σε περίπτωση που κινδυνεύει η ζωή τους... (συμπίπτουν οι απόψεις των μουσουλμάνων με εκείνες του λαμπρού απόστολου Παύλου)
  2. Τα λόγια που απευθύνουν οι γυναίκες, εφόσον αναγκάστηκαν να μπουν σε χώρο τσατ, δεν επιτρέπεται να διεγείρουν τους άντρες, να είναι μετρημένα και σεμνά. να αποφεύγουν δε τελείως να δείχνουν ότι γελάνε, με συνδυασμούς όπως χαχαχαχα, χιχιχιχι, ή με εικονίδια συναοσθημάτων, τα οποία είναι διεγερτικά. όταν ένας από τους παρόντες έχει στην καρδια του αρρώστια, θα εκδηλωθεί και μπορεί να μιλήσει ιδιωτικά στη γυναίκα, πράγμα που απαγορεύεται, όπως γράφει και ο προφήτης: "Ω γυναίκες του Αλλάχ, οι οποίες ξεχωρίζετε από τις τσούλες, εφόσον έχετε φόβο θεού, πρέπει να είστε προσεκτικές με τα λόγια σας..." κτλ. κτλ. (σιγά μην μεταφράσω τώρα όλες τις αρλούμπες του ιμάμη!)
  3. Σε καμιά περίπτωση να μην δώσουν ηλεκτρονική διεύθυνση ή άλλα στοιχεία τους, ώστε να έρθει ο άρρωστος στην καρδιά σε πειρασμό να μιλήσει ιδιωτικά μαζί τους. Τέτοιες επικοινωνίες ή και πριβέ συζητήσεις στα τσατ οδηγούν σε συναισθηματικούς δεσμούς, τις οποίες εκμεταλλεύεται ο σατανάς για να σπρώξει τις γυναίκες στην αμαρτία (γι' αυτό σταματείστε ρε να μου γράφετε πριβέ στα τσατ... αμαρτωλές!) Βλέπε σχετικά και την οδηγία με αριθμός 82460 (αναρωτιέμαι, τόσους πολλούς κανόνες κάθισε και έγραψε ο ανώμαλος θεόπληκτος;;)
  4. Καλύτερο είναι για τις γυναίκες να μπαίνουν μόνο σε χώρους συζητήσεων αποκλειστικά για γυναίκες και να χρησιμοποιούν ουδέτερα ονόματα, ώστε να μην γίνονται στόχος για ανταλλαγή συζητήσεων από άντρες. (Τώρα πώς θα υπάρχουν άντρες σε ένα γυναικείο τσατ, δεν το κατάλαβα και δεν ξέρω πώς επιτυγχάνεται κάτι τέτοιο. Κάποιος που δηλώνει ως όνομα π.χ. Βούλα, είναι άραγε άντρας, γυναίκα, γκαίυ ή κανένα παιδάκι που σκέφτηκε να δοκιμάσει το τσατ...)
Θα ρωτήσετε, αφού μπορούν στην Αραπιά να ελέγχουν ποιος ποια και από πού μπαίνουν στα τσατ, γιατί χρειάζονται και οι κανόνες; Χμμμ, είναι προφανές, επειδή πολλές πάμπολλες μουσουλμάνες παρεπιδημούν μόνιμα ή περιπτωσιακά σε δυτικές χώρες, όπου συνήθως κανείς δεν ενδιαφέρεται ποιος με ποιους ή ποιες μιλάει - κι αν ενδιαφέρεται, ούτε που μπορεί να πετύχει κάτι σε βάρος τους, μάλλον το μπελά του θα βρει.

Αυτά τα άτομα θέλουν να ελέγξουν οι ιμάμηδες και διατυπώνουν απειλές, όπως κάνουν πάντα οι θρησκευτικοί μηχανισμοί. Αν μπορούσαν, θα απαγόρευαν τελείως όλα αυτά τα διαβολικά πράγματα, έλα όμως που αποφάσισε ο Αλλάχ να δοκιμάσει το ποίμνιο και του δίνει στα χέρια διαβολικά εργαλεία...

Γενικά, είναι προφανέστατη η ανασφάλεια των ανδρών στο μουσουλμανικό χώρο, οι οποίοι με το παραμικρό (έχω γνωρίσει πολλούς) κομπορρημονούν για τον ανδρισμό τους και την άριστη εντύπωση που προκαλούν στις γυναίκες. Στην πραγματικότητα φοβούνται όμως τη σύγκριση και την ηθική μείωση που θα υποστούν, αν μαθευτεί η μετριότητά τους. Όπως μάθει καθένας και όπως εκπολιτιστεί!


(Στέλιος Φραγκόπουλος, Stelios Frangopoulos)