(Ελεύθερος Τύπος, 03/04/08)
Πρόταση να εφαρμόζονται οι προβλέψεις, του ισλαμικού νόμου(σαρία) που αφορούν στα ανύπαντρα ζευγάρια, και στους μη μουσουλμάνους διατύπωσαν μαλαισιανοί μουσουλμάνοι νομικοί. Οι ισλαμιστές νομικοί προτείνουν επίσης να αυξηθεί η ποινή για έναν μουσουλμάνο που βρίσκεται ένοχος για πορνεία, τυχερά παιχνίδια και κατανάλωση αλκοόλ στα 1000 ρίνγκιτ, δηλαδή 201 ευρώ, ή να προβλέπεται πενταετής φυλάκιση ενώ οι ένοχοι σε υποθέσεις που εισάγονται σε κατώτερο δικαστήριο να τιμωρούνται πλέον με δώδεκα ραβδισμούς. Η πρόταση τώρα θα προωθηθεί στον Υπουργό Δικαιοσύνης.
Στη Μαλαισία λειτουργούν παράλληλα τόσο τα δικαστήρια της σαρία μόνο για τη μουσουλμανική πλειοψηφία όσο και τα αστικά δικαστήρια για τον υπόλοιπο πληθυσμό, με τα πρώτα να ασχολούνται κυρίως με θέματα οικογενειακών διαφορών.
Τα δικαστήρια της σαρία απασχολούν μία θρησκευτική αστυνομία η οποία διασφαλίζει τη μουσουλμανική συμμόρφωση με το κοράνιο. Κάποιες φορές η θρησκευτική αστυνομία περιπολεί στα πάρκα αναζητώντας νεαρά ανύπαντρα ζευγάρια που κρατούν σφιχτά τα χέρια τους, κάνουν επιδρομές στα νυχτερινά κέντρα διασκέδασης για να συλλάβουν μουσουλμάνους που πίνουν αλκοόλ και να διασφαλίσουν ότι οι πιστοί τηρούν τη νηστεία του μήνα του ραμαζανιού.
Μερικοί μουσουλμάνοι αισθάνονται ότι δεν είναι δίκαιο να τιμωρούνται για πράξεις τις οποίες οι μη μουσουλμάνοι μπορούν να κάνουν χωρίς συνέπειες αλλά οι μη μουσουλμάνοι οι οποίοι αποτελούν το 40% των 26 εκατομμυρίων κατοίκων της χώρας αντιτίθενται έντονα σε κάθε προσπάθεια να τους επιβληθούν πρότυπα μουσουλμανικής ηθικής.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συγγνώμη που το 2006 αναγκάστηκε να ζητήσει η κυβέρνηση της χώρας σε ένα παντρεμένο ζευγάρι χριστιανών αμερικανών, στο διαμέρισμα των οποίων έκανε επιδρομή η θρησκευτική αστυνομία.
Στη Μαλαισία λειτουργούν παράλληλα τόσο τα δικαστήρια της σαρία μόνο για τη μουσουλμανική πλειοψηφία όσο και τα αστικά δικαστήρια για τον υπόλοιπο πληθυσμό, με τα πρώτα να ασχολούνται κυρίως με θέματα οικογενειακών διαφορών.
Τα δικαστήρια της σαρία απασχολούν μία θρησκευτική αστυνομία η οποία διασφαλίζει τη μουσουλμανική συμμόρφωση με το κοράνιο. Κάποιες φορές η θρησκευτική αστυνομία περιπολεί στα πάρκα αναζητώντας νεαρά ανύπαντρα ζευγάρια που κρατούν σφιχτά τα χέρια τους, κάνουν επιδρομές στα νυχτερινά κέντρα διασκέδασης για να συλλάβουν μουσουλμάνους που πίνουν αλκοόλ και να διασφαλίσουν ότι οι πιστοί τηρούν τη νηστεία του μήνα του ραμαζανιού.
Μερικοί μουσουλμάνοι αισθάνονται ότι δεν είναι δίκαιο να τιμωρούνται για πράξεις τις οποίες οι μη μουσουλμάνοι μπορούν να κάνουν χωρίς συνέπειες αλλά οι μη μουσουλμάνοι οι οποίοι αποτελούν το 40% των 26 εκατομμυρίων κατοίκων της χώρας αντιτίθενται έντονα σε κάθε προσπάθεια να τους επιβληθούν πρότυπα μουσουλμανικής ηθικής.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η συγγνώμη που το 2006 αναγκάστηκε να ζητήσει η κυβέρνηση της χώρας σε ένα παντρεμένο ζευγάρι χριστιανών αμερικανών, στο διαμέρισμα των οποίων έκανε επιδρομή η θρησκευτική αστυνομία.
Και μια υπενθύμιση για κάτι που πάρα πολλοί αγνοούν: η μοναδική ίσως χώρα της Ευρώπης που ισχύει η σαρία, αναγνωρισμένη από το νόμο, είναι η δοξασμένη και υπερήφανη Ελλάς. Για τους μουσουλμάνους της Θράκης ισχύει η σαρία, όχι βέβαια το ποινικό μέρος με τους ραβδισμούς κτλ., αλλά το μέρος που αφορά τις οικογενειακές και αστικές διαφορές. Λύση δίνει ο μουφτής και όχι το δικαστήριο. Δεν ξέρω, βέβαια, αν μπορεί κάποιος μουσουλμάνος να επιλέξει το δικαστήριο αντί για τον μουφτή, αλλά σίγουρα θα είναι δακτυλοδεικτούμενος μεταξύ των ομοθρήσκων και ομοφύλων του.
Αυτά βλέπει ο Άνθιμος και θα θέλει να γενικευτεί το μέτρο για όλους τους Έλληνες. Να ζουν υποχρεωτικά κατά τις διαδικασίες των γραφών από την έρημο της Παλαιστίνης. Ένα θεοκρατικό κράτος απ' άκρου εις άκρον, ένα νέο Βυζάντιο με το γνωστό «υψηλό πολιτισμό»...