29 March 2008

Ιστοπαίγνιον: Το εγγύτερο βιβλίο

...
Απαντώ στην πρόσκληση του Διαγόρα Μήλιου και αναρτώ κι εγώ τη συμμετοχή μου σε αυτό το ιστοπαίγνιο. Οι κανόνες έχουν ως εξής (μεταφέρονται από εδώ):
  1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
  2. Άνοιξέ το στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο έχει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πιάσε το επόμενο κοντινότερο).
  3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
  4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
  5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.
Το βιβλίο λοιπόν που βρίσκεται πάνω στο γραφείο μου είναι το «Ο τελευταίος Παλαιολόγος» του Γιώργου Λεονάρδου, εκδ. Λιβάνης, σελ. 540.

Κείμενο κατά τις προδιαγραφές:
Μια ανατριχίλα διαπέρασε το κορμί μου. Όχι τόσο για την εγγύτητα του γυναικείου γυμνού κορμιού όσο γιατί μου καρφώθηκε ξαφνικά η ιδέα στο κεφάλι ότι, έτσι και το άνοιγε, θα πεταγόταν από μέσα το ... τζίνι του προπάππου μου.
-Μα δεν έχει τίποτα μέσα, της είπα όσο πιο πειστικά μπορούσα. Απλώς δεν θα ήθελα να το ανοίξουμε τώρα εμείς οι δύο. Προορίζεται για κάποιο ιερό σκοπό, που δεν ξέρω πώς και πότε θα τον εκπληρώσω.
Και τώρα κάνω πάσα τη μπάλα στις/στους:
Έκανα πάσα σε 6 μήπως υπάρξει καμιά διαρροή...


.