02 March 2009

Διάκριση των φύλων και στην Κόλαση

Διαχρονική οπισθοδρομικότητα


Ακόμη και στον άλλο κόσμο... θα μας κυνηγούν οι διακρίσεις των δύο φύλων, σύμφωνα με έκθεση του Βατικανού, που υποστηρίζει ότι η ισότητα ανδρών και γυναικών φυσικά και δεν καταφέρνει να περάσει τις πύρινες πύλες της Κολάσεως.

«Όλοι μας είμαστε αμαρτωλοί, αλλά οι τιμωρίες είναι άλλες για τους άνδρες και άλλες για τις γυναίκες», υποστηρίζει ο θεολόγος Βόιτσεχ Γκιέρτιχ, στενός συνεργάτης του πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ'. Σε ανάλυσή του που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα του Βατικανού, «L' Osservatore Romano», ο μονσινιόρ Γκιέρτιχ εξηγεί ότι άνδρες και γυναίκες υποπίπτουν σε διαφορετικά αμαρτήματα. Ενώ τα ανδρικά αμαρτήματα στην πλειονότητά τους σχετίζονται με τη λαγνεία (κορυφαίο) και τη λαιμαργία (στη δεύτερη θέση), τα γυναικεία στην πλειονότητά τους σχετίζονται κυρίως με την αλαζονεία και τον φθόνο.

Έτσι, λοιπόν, η λαγνεία των ανδρών τούς ρίχνει σε καζάνια που βράζουν και η λαιμαργία θα τους εξαναγκάσει να τρώνε ποντίκια, βατράχια, φίδια και αράχνες. Τις γυναίκες τις περιμένει σπάσιμο των μελών τους και δέσιμο σε τροχό όταν δείχνουν αλαζονεία και βύθιση σε παγωμένο νερό στην περίπτωση που φθονούσαν όταν ζούσαν στη Γη! Για τα υπόλοιπα από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα οι τιμωρίες της Κολάσεως ρίχνουν τους οκνηρούς σε λάκκους με φίδια, ξεσκίζουν τα σώματα των οργισμένων και ρίχνουν σε καζάνια με καυτό λάδι όσους εκδηλώνουν απληστία.

(ΙΩΑΝΝΑ ΝΙΑΩΤΗ, «The Times», ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 19/02/2009)

Αντιλαμβάνεται καθένας τι μισογυνισμός και μισανθρωπισμός υπάρχει σ' αυτούς τους απατεώνες, ώστε να αναλώνονται στις ποινές που θα έπρεπε, κατά τη μοχθηρή άποψή τους, να επιβάλλει ο καλός θεούλης, ο οποίος όμως κατά τ' άλλα είναι ο ορισμός της αγάπης... Τίίίίί, τρως πολύ κι εγώ έχω ζάχαρο; Άσε να γνωμοδοτήσω μια ποινή, με καζάνια και βρασίματα, για να σου χαλάσω την όρεξη. Τίίίίί, τα έφτιαξες με τη γειτόνισσα κι εμένα δεν με κοιτάει ούτε θηλυκή κατσίκα; Θα γνωμοδοτήσω να τρως αράχνες και φίδια - κι ό,τι άλλο απεχθάνεται ο ανώμαλος που τα σκέφτεται. Και ο θεούλης, στο όνομα του οποίου τρομοκρατείται και εκφοβίζεται το ποίμνιο, τους παρακολουθεί ανενόχλητος και δεν τους κόβει τα χέρια και τη γλώσσα, όπως «έκανε» δήθεν παλαιότερα για ασήμαντα γεγονότα ... Ποια άλλη απόδειξη για την ανυπαρξία του χρειαζόμαστε;